شناسهٔ خبر: 64155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از دو پروژه راهداری در الیگودرز

کلنگ زنی الیگودرز در چهارمین روز از دهه مبارک فجر روکش آسفالت و روشنایی تقاطع پرتصادف محور الیگودرز - شول‌آباد افتتاح و احداث روشنایی ورودی شهر الیگودرز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر روکش آسفالت و روشنایی تقاطع پرتصادف محور الیگودرز -  شول‌آباد افتتاح و احداث روشنایی ورودی شهر الیگودرز کلنگ‌زنی شد.

  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: روکش آسفالت محور الیگودرز -  شول‌آباد به طول 8 کیلومتر و روشنایی تقاطع پرتصادف شول‌آباد به طول یکهزار و 300 متر با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال اجرا شده است که در این ایام مبارک و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم مردم شریف این منطقه می‌شود.

حبیب جمشیدی در مراسم کلنگ زنی احداث روشنایی ورودی شهر الیگودرز نیز گفت: پروژه احداث روشنایی ورودی شهر الیگودرز به طول 3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان اجرا می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: هدف از اجرای این پروژه، بالا بردن  سطح ارتقاء ایمنی  و کیفیت جاده‌ای  و کاهش تلفات جانی  و مالی است.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مدیران محلی شهرستان الیگودرز حضور داشتند.

نظر شما